piątek, 11 marca 2016

Marcowe smutki.

Cześć dziewczyny!

Chciałam Was bardzo przeprosić za moją zerową aktywność na blogu w marcu, ale nie rozpoczął on się u mnie pozytywnie. Najpierw wylądowałam w szpitalu, następnie szycie.... a kilka dni temu zepsuł mi się komputer. Postaram się jak najszybciej do Was wrócić z nowymi recenzjami. Póki, co mam trochę ograniczone ruchy i zakaz chodzenia, ale jakoś daję radę.

Pozdrawiam Was gorąco i mam nadzieję, że nie uciekniecie od zaglądania na mojego bloga przez moją nieobecność. Buziaki!!



6 komentarzy:

  1. Szybkiego powrotu do zdrowia kochana ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj do zdrówka!! Poczekamy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dużo zdrowia, wracaj do nas szybko! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana nie przepraszaj <3 tylko wracaj do zdrowia i pełni sił. Odpoczywaj i się kuruj a my i tak będziemy tu czekać na ciebie :* ściskam mocno <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)!
Odpowiem na wszystkie pytania.