wtorek, 15 listopada 2011

Paleta 120 cieni


MOJA RECENZJA

Paletę kupiłam na allegro. Zawiera 120 cieni matowych, jak i perłowych. Kolory zawierają bardzo mocny, wyraźny pigment. Nadaje się do malowania na sucho, ale także nie sprawia problemu przy zastosowaniu na mokro. I tak i tak uzyskuje się piękne kolory, które gwarantuję, że są widoczne i ostre. 
Na odtłuszczoną powiekę zawsze nakładam korektor pod oczy z Inglota, który stosuję zamiast bazy i sprawuje się naprawdę nieźle. Jestem bardzo zadowolona z czerni. Jest naprawdę ciemna, mocna i głęboka. Biel także sprawdza się znakomicie. Lubię mieszać ją z beżem w celu uzyskania delikatnie perłowej poświaty. Te gamę kolorystyczną używam najczęściej, co zresztą można zauważyć patrząc na zużycie.
Jest wydajna, mam ją prawie rok i do tej pory końca nie widać. Utrzymuje się bardzo długo na powiece. Do kilkunastu godzin bez większych zmian. Kolory nie bladną pod wpływem noszenia, ani samoistnie od mrugania nie przemieszczają się. Wprawdzie podczas nakładania cieni na powiekę trochę się usypują i kruszą, ale mi to w ogóle nie przeszkadza. Moim zdaniem są bez porównania z paletkami np. Astora. Niektóre te firmowe są o wiele słabsze jakościowo od tych prezentowanych przeze mnie - bez firmowych.
Paletka jest mała i poręczna. Zawiera dwie osobne palety, które oddzielone są foliami ochronnymi. Można je dowolnie przekładać, tak by było wygodnie. Nie ma możliwości wypadania pojedynczych cieni. Kilka razy paleta spadła mi na podłogę, przeszła ze mną ciężkie chwilę i żaden cień jeszcze nie popękał, ani nie pokruszył się w drobny mak.

Poniżej prezentuję wam kilka kolorów z paletki:

Podsumowując twierdzę, że paleta jest znakomita. Korzystam z niej i będę ją używała jeszcze długo, a kiedy skończą się moje ulubione cienie to kupię ją ponownie. Jest łatwa do zdobycia na allegro za śmieszne pieniądze. Ostatnio widziałam, że można ją dostać już za 34,99zł! Naprawdę warto się z nią zaprzyjaźnić. Jest niezastąpiona. Piękne kolory, cudowny, długotrwały efekt na Twojej powiece.
Kupię ją ponownie.


Makijaże, które wykonałam przy pomocy tej palety:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)!
Odpowiem na wszystkie pytania.