środa, 15 lutego 2012

Rimmel Wake Me Up - 100 Ivory

PRODUKT:
Rimmel Wake Me Up - 100 Ivory

Opis producenta: 
Pierwszy podkład Rimmel, który pobudza cerę i sprawia, że promienieje blaskiem. Nadaje nieskazitelny wygląd. Działa natychmiast przeciw oznakom zmęczenia. Zawiera peptydy i nawilżający Kompleks Witaminowy.
Odcienie: 100- IVORY; 103-TRUE IVORY; 200- SOFT BEIGE;  203- TRUE BEIGE;  3O0- SAND;  400-NATURAL BEIGE.
Pojemność: 30ml.

Cena:
od 27,99zł do 39,99zł




MOJA RECENZJA:
Kolor/Zapach:
Najjaśniejszy z całej dostępnej gamy, czyli 100 Ivory. Jest o wiele ciemniejszy niż się spodziewałam. Kiedy w drogerii wycisnęłam odrobinę podkładu z testera na dłoń i rozsmarowałam to ładnie się wkomponował w skórę. Później jednak okazało się, że jest zbyt ciemny dla mnie,  gdy miał styczność z twarzą. Posiada mieniące drobinki, które widać z bliskiej odległości pod światło oraz w słońcu. Tworzy fajny, powiedziałabym "dyskotekowy" efekt.
Zapach miły i przyjemny.

Opakowanie:
Ładne i szklane ze ściętą, brokatową, pomarańczową nakrętką. Ma bardzo wygodną pompkę, która umożliwia swobodną aplikację produktu.

Konsystencja:
Dość rzadka, ale dobrze się ją rozprowadza. Nie jest za gęsty do współpracy z pędzlem, ani za rzadki do pracy z palcami. Moim zdaniem nie da się nim zrobić smug bez wcześniejszego takowego zamiaru.

Krycie/Trwałość:
Kryje średnio, a właściwie dość słabo. Jeśli ktoś nie ma większych problemów z cerą takich jak pękające naczynka, pryszcze czy sińce pod oczami to idealnie nada się bez korektora. Ładnie ujednolica kolor skóry i się w nią wtapia nie robiąc efektu maski. 
Trwałość ma okropną. Mam cerę suchą, a po 3 godzinach strasznie się świecę i bez pudru się nie obejdzie. Poza tym nie zauważyłam by się ścierał, czy osadzał np. w załamaniach. 

Dla kogo?
Dla cery normalnej i suchej. Rozświetlać to rozświetli każdą, lecz u tłustej i mieszanej spowoduje wybitnie intensywne produkcje sebum. Jeżeli komuś nie przeszkadza pudrowanie noska co kilka godzin i oczekuje dobrego rozświetlenia to produkt go zadowoli.

Gdzie go kupisz?
Drogerie, Internet.


Podsumowanie:
Jestem z niego średnio zadowolona. Z racji tego, że mam suchą skórą to myślałam, że ten podkład ją ładnie rozświetli, ale nie spowoduje ton wytwarzanego sebum. Myliłam się. Do dwóch godzin po nałożeniu kosmetyku i zrobieniu całego makijażu twarzy wygląda bardzo ładnie, tak jak obiecuje producent. Cera jest promienna, zdrowa i naturalna. Dopiero czas pokazuje, jak podkład reaguje z naszym organizmem robiąc praktycznie co tylko chce. Największym plusem jaki posiada ten produkt jest jak dla mnie to, że nie podkreśla suchych skórek. Nie wchodzi w załamania, ani nie odznacza różnych niedoskonałości "wypukłych". Nie wiem jedynie jak poradzi sobie z bliznami, ale sądzę, że od tego i tak i tak jest odpowiedni korektor.
Nie kupię go ponownie.

Porównanie z innymi podkładami: 

 

7 komentarzy:

  1. no właśnie zastanawiałam się nad nim, i chyba raczej nie kupię lubię trwałe podkłady

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie zainteresował swatch z Pharmaceris - czy to podkład czy fluid? bo jeden jest w tubce.. a odcień 01 mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to fluid :) dodam dzisiaj jego recenzję tak więc zapraszam :)

      Usuń
  3. Ja również mam bardzo suchą cerę i ten podkład trzymał się bardzo długo. Lepszego nie znalazłam dotąd. Cera jest dobra, rozświetlona. Dobrze kryje moje widoczne rumieńce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraz po aplikacji byłam zadowolona efektem rozświetlenia i gładkości skóry, ale po jakiejś godzinie zebrał się w załamaniach skrzydełek nosa (nawet pomimo uzycia bazy pod podkład) :( Nie wygląda to zbyt estetycznie niestety

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się nad kupnem tego podkładu, ale zwlekałam, bo cena trochę za wysoka jak dla mnie.
    W sumie to przeważnie kupuję podkłady z Rimmela, ale trochę tańsze ;)
    Ten wydaje mi się trochę za rzadki i wolę odrobinę mocniejsze krycie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)!
Odpowiem na wszystkie pytania.