poniedziałek, 18 stycznia 2016

DOVE OXYGEN & MOISTURE - szampon i odżywka do włosów.


Wielkie nadzieje i małe rozczarowanie. Tak mogę krótko na samym początku opisać te dwa produkty z tak bardzo rozreklamowanej serii Dove do włosów. Prawdę mówiąc nie zastanawiałam się długo nad tym zakupem. Poszłam do drogerii, ponieważ potrzebowałam szamponu i odżywki. Przypadkowo zauważyłam na półce te produkty i od razu skojarzyłam reklamę z tv. A że akurat była promocja to stwierdziłam, że zaryzykuję... Poniżej przedstawiam Wam moją skromną opinię.




PRODUKTY:
Dove Oxygen & Moisture - odżywka do włosów

Opis producenta: Odżywka Dove Oxygen & Moisture przeznaczona jest dla włosów cienkich, delikatnych, pozbawionych lekkości. Odżywka ma lekką formułę, która delikatnie wygładza włosy bez obciążania. Zawiera składnik nawilżający i technologię Oxyfusion, czyli lekkie składniki pielęgnujące połączone atomami tlenu, dzięki którym nawilża i pielęgnuje włosy przy każdym myciu, delikatnie je wygładzając. 
Cechy i zalety: 
- Nawilża i wygładza włosy bez efektu obciążenia 
- Pozostawia włosy nawilżone i sprężyste 
Sposób użycia: Po umyciu, nanieś na mokre włosy omijając ich nasadę, następnie spłucz. W razie kontaktu z oczami, natychmiast przemyj je wodą. 
*w porównaniu do włosów przetłuszczonych.
Pojemność: 250 ml.

Cena: ok. 19,99 zł


Dove Oxygen & Moisture - szampon do włosów


Opis producenta: Szampon Dove Oxygen & Moisture jest przeznaczony do włosów cienkich, delikatnych, pozbawionych lekkości. Szampon natychmiast rozprasza się na włosach, delikatnie je myje, dodając im objętości. Zawiera składnik nawilżający i technologię Oxyfusion, czyli lekkie składniki pielęgnujące połączone atomami tlenu, dzięki którym nawilża i pielęgnuje włosy przy każdym myciu. 

Cechy i zalety: 
- Delikatnie oczyszcza i nawilża 
- Nadaje włosom sprężystość i naturalną objętość 
Sposób użycia: Nanieś szampon na mokre włosy, spień i następnie spłucz. Dla lepszych rezultatów stosuj regularnie z odżywką Dove Oxygen & Moisture dla cienkich pozbawionych lekkości włosów. 
*w porównaniu do włosów przetłuszczonych.
Pojemność: 250 ml.

Cena: ok. 19,99 zł



MOJA RECENZJA:
Kolor/zapach:
Odżywka jest biała, po prostu.
Szampon jest przezroczysty, bezbarwny.
Zapach w obu tych produktach jest bardzo przyjemny i delikatny. Typowo kosmetyczny, ale podoba mi się. Utrzymuje się na włosach, aż do następnego mycia (czyli u mnie około 2-3 dni).


Opakowania:
Zarówno odżywka jak i szampon są w tubach. Pierwszy raz miałam styczność z produktami tego typu w takiej formie. Jak dla mnie jest to wygodne, chociaż mam jedno zastrzeżenie. Gdyby nie były zrobione ze śliskiego tworzywa to zapewne pewniej trzymałoby się je w dłoni. 

Konsystencja:
Odżywka jest gęsta i mazista. Prawdę mówiąc ciężko rozprowadza się ją na włosach. Do długich (moje są do pasa) potrzeba wycisnąć dość sporą ilość, chociaż mi nigdy nie udało się jej zaaplikować za jednym razem i najpierw wsmarowywałam ją przy nasady, a drugą porcję na końcówki.
Szampon na szczęście ma lepszą formułę. Nie jest ani za rzadki, ani za gęsty, dość lekki. Bardzo dobrze i swobodnie można go rozsmarować na włosach. Nie potrzeba go wiele by się porządnie spienił. 
Oba produkty bardzo dobrze się spłukuje, praktycznie w mgnieniu oka. Nie obciążają włosów, nie sprawiają odczucia, że coś tam jeszcze zostało i potrzeba użyć więcej wody.


Działanie:
Zacznę najpierw od szamponu. Jak dla mnie to bez rewelacji. Spodziewałam się spektakularnej objętości, uczucia ŁAŁ. Zawiodłam się. Moim zdaniem to co obiecuje producent nie ma poparcia w rzeczywistości. Przynajmniej nie zadziałał on na moje włosy. Co więcej. Mam wrażenie, że dodatkowo obciążył włosy po ich całkowitym wyschnięciu i uzyskuję tzn. efekt tłustych włosów. Ja to tak odbieram. W porównaniu z szamponami tańszymi przegrywa rywalizację.
Odżywka natomiast jest świetna, ale wtedy kiedy stosuje się ją z szamponem innej firmy. Sprawia, że moje włosy są miękkie, delikatne i aż chce się ich dotykać. Zauważyłam też, że łatwiej się je rozczesuje, nie plączą się, co przy długich włosach jest ogromnym atutem.

Dla kogo?
Ponoć do włosów cienkich, pozbawionych lekkości i delikatnych. Moim zdaniem szampon nie nadaje się w ogóle do użytku, a odżywkę można stosować do każdego rodzaju włosa, jeśli chce się je wygładzić i uporać się z kołtunami. 

Gdzie je kupisz?
W drogeriach, supermarketach, Internecie. Ostatnio zauważyłam nawet, że pojawiły się chwilowo w Biedronce, tak więc można je w sumie kupić wszędzie.


Podsumowanie:
Tak jak pisałam wyżej. Szampon odradzam, a odżywkę polecam. Mimo, iż odżywkę aplikuję na włosy dwa razy to mam jeszcze sporą ilość, a szamponu właściwie tyle, co na potrzeby napisania tego postu. Są jeszcze inne kosmetyki z tej serii, na których temat nie mogę się wypowiedzieć, bo ich nie miałam, aczkolwiek raczej ich nie kupię, bo zraża mnie szampon, który powinien działać tak jak obiecuje producent. 
Szampon - NIE.
Odżywka - TAK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)!
Odpowiem na wszystkie pytania.