sobota, 16 stycznia 2016

Mały powrót - wielkie zmiany!

Witajcie.

Po dość długiej przerwie postanowiłam reaktywować swojego bloga. Praktycznie cały wygląd przeszedł małą metamorfozę. Począwszy od logo, po kolory, a na nazwie kończąc. Tak więc zażegnałam już wcześniejszą domenę kittymrrru. Wszystkie posty publikowane wcześniej posiadają jednak nieznaczne odnośniki do przeszłości. Nie przeszkadza mi to, więc postanowiłam że nie będę zakładać nowego bloga, gdyż raczej to nie ma sensu, a odbuduję obecnego.


Minęło sporo czasu. W moim życiu zaszły różnego rodzaju zmiany, nabyłam większe doświadczenie w kwestii kosmetyków, przetestowałam ich dziesiątki, znalazłam swoje ulubione, z którymi prędko się nie rozstanę. Jednak małymi kroczkami wszystkim się z wami podzielę. Postaram się pisać notki systematycznie (nie tak jak kiedyś). 

Jeżeli macie jakieś sugestie, propozycje dotyczące przetestowania jakiegoś kosmetyku bądź pytania na różnego rodzaju tematy - piszcie w komentarzach, na maila. Będę odpowiadać najszybciej jak tylko się da oraz najbardziej rzetelnie jak tylko potrafię.

Na początek mała zapowiedź najbliższych recenzji kosmetycznych.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)!
Odpowiem na wszystkie pytania.